Τέλος Αρχής.
Αυτό το Διαδικτυακό "παραμύθι", ως διαδικτυακή μνήμη αποθηκεύει και μεταφέρει μνήμη από υπολογιστή σε υπολογιστή. Με άλλα λόγια οι αναρτήσεις σε υπολογιστές αναλαμβάνουν ρόλος γιαγιάδων και παππούδων που μετέφεραν την μνήμη από "στόμα" (mouth= μύθος) σε "στόμα" της προδιαδικτυακής εποχής.
Ίσως
έτσι καθυστερήσουν τα παραμύθια να γίνουν είδος προς εξαφάνιση
όπως τόσα άλλα που ομορφαίνουν την ποικιλία στον κόσμο μας. Ίσως η παραπάνω ανάρτηση να είναι ένα
ακόμα από τα πολλά αναρτημένα προϊόντα ανθρώπινης φαντασίας-μυθοπλασίας ή και συνωμοσίας ψεκασμένων. Πιστεύω ότι δεν χάνουμε τίποτα αν λαμβάνουμε υπόψη μας και αυτή την "εξωλογική" μυθολογική θέση, που καλλιεργεί την έμπνευση στην αναζήτηση της Λογικής της Αλήθειας.
Για να μην εξαφανιστεί για πάντα και αυτό το ήδη ξεχασμένο για τους πολλούς παραμύθι που αναφέρει τον Νεραϊδότοπο στα Λιβάδια Σητείας, αποφάσισα να το διασώσω με αυτή την ανάρτησή, στο Διαδίκτυο.
Πέραν
του λαϊκού παραμυθιού που είναι μυθολογικό προϊόν με την από στόμα σε
στόμα μεταφορά, περιέχονται και αρκετές ξένες προσθήκες προσωπικής
φαντασίας από σύγχρονα παραμύθια ή θεωρίες συνωμοσίας.
Οι
χρονολογίες Γιγαντομαχίας, της Ησιόδειας Εποχής του Ηρωικού Γένους
Ανθρώπων και του Μεγάλου πολέμου Ατλάντων με Αθηναίους τις "επέλεξα"
από θεωρίες συνωμοσίας που κατακλύζουν το Διαδίκτυο και προφανώς δεν
αναγράφονται και εναρμονίζονται με μυθολογικές εκδοχές.
Οι χρονικές
ασυμβατότητες θεών, όπως ο Ζευς που γεννήθηκε στο μέλλον (μεγαλιθική)
και ηρώων, όπως ο Ηρακλής και ο Διόνυσος που γεννήθηκαν την μεγαλιθική
εποχή (10η χιλιετία) και μετακινήθηκαν στο παρελθόν της Γιγαντομαχίας
(50η Χιλιετία) είναι σύγχρονα παραμύθια επιστημονικής Φαντασίας που
ερμηνεύονται θεοί και ήρωες ως ταξιδιώτες στον χρόνο. Στα παραμύθια και
στα όνειρα ...όλα επιτρέπονται...,
Προσωπικά
επιθυμώ το παραμύθι του γέρου, όπως και όλα τα παραμύθια και οι μύθοι, να
καταφέρει να διεγείρει και πυρακτώνει τις εσωτερικές χορδές της
φαντασίας των Εικόνων Θεού, Προσώπων των Ανθρώπων. Οι πυρακτωμένες
χορδές αναμένεται να φωτίσουν τα δύσβατα σκοτεινά μονοπάτια της Φαντασίας των Προσώπων των Ανθρώπων που ως διαίσθηση αποκαλύπτει Αντίληψη και 'Έμπνευση της Αλήθειας της Λογικής των ανακαλύψεων (@).
Με τις εύμορφες Νεράιδες παραμυθιών, ακούμε Χρώματα, βλέπουμε Ήχους, οσφραινόμαστε Γεύσεις, γευόμαστε Αρώματα και με την αφή αισθανόμαστε τον ακίνητο Χρονοχώρο, όπως ο "τυφλὸς
τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽
ὄμματ᾽ εἶ" μάντης Τειρεσίας, [Οιδίπους
Τύραννος, Σοφοκλής, στίχος 371].
Με
την διαίσθηση, σπάμε τα "αδαμάντινα" δεσμά μας, όπως και ο
Ηρακλής έσπασε τα δεσμά του "αδαμαντο-δεμένου" στον Ινδικό Καύκασο,
ελευθερώνοντας τον ευεργέτη δωρητή του λόγου της λογικής μας Προμηθέα,, Το Σπάσιμο των δεσμών μας αποκαλύπτει το μέτρο κατανόησης
της αλήθειας που ανοίγει διάπλατα τα εσώκλειστα ερμητικά "εσώψυχα"
μας για να διακρίνουμε και προβλέπουμε τα αναμενόμενα στον αόρατο αληθινό μυστηριώδη ανερμήνευτο λογικό
κόσμο μας.
Ως ελεύθερα αυτεξούσια Πρόσωπα ένσαρκων Ανθρώπων, Εικόνες Πνοής Ζώντος Τριαδικού Θεού πλέον μας αποκαλύπτεται η ακίνητη στον Χρονο-Χώρο μυθολογική προϊστορία μας για να μας αποκαλυφθεί η φαινομενικά αενάως "κινούμενη" αν και ακίνητη Χρονο-Χωρική "ιστορία" μας. (@)
χωρίς στερητικό Α, Τέλειο Τέλος Συν-Τέλειας,
Λιβάδια Σητείας Οκτώβριος 2024.
Metr. Metropoulos Th. Stylianos (MTS),