Εισβολές, Γρήγορων Αγγέλων και Δαιμονίων.
23.008πΧ. Ἐπιπαλαιολιθικὴ Ὑφηλίου Κόσμου Ἡρωικοῦ Γένους Ἀνθρώπων
10480.12.21πΧ. Πρόσωπα Γιγαντιτῶν ἀπόγονων Ἀντιτῶν καὶ Γρήγορων Ἀγγέλων Ὑφηλίου Πάνω Κόσμου,
Ζῆν Ζεύς: Ἀγαπητοὶ Ὀλύμπιοι, στὸ Σημερινὸ Δωδεκάθεο πρέπει νὰ ἐνημερωθοῦμε γιὰ τὶς πρωτοφανεῖς παράτυπες εἰσβολὲς ἀπὸ ἐξωκοσμικὸ χρονο-χῶρο Καινοφανῶν Προσώπων "Ἀγγέλων" στὸν Κόσμο μας. Ὁ Διόνυσος-Ἅδης καὶ ὁ Ἀπόλλων παρακολουθοῦν στενὰ αὐτὲς τὶς παράτυπες εἰσβολὲς καὶ μποροῦν νὰ μᾶς ἐνημερώσουν λεπτομερέστερα.
Διόνυσος-Ἅδης: Ἡ παράτυπη εἰσβολὴ Νέων Προσώπων στὸν Κόσμο μας ἀπὸ ἐξωκοσμικὸ χρονοχῶρο, προκάλεσε πρωτόγνωρες καταστάσεις ἐπηρεάζοντας Πρόσωπα θνητῶν Ἡρωικῶν Ἀντιτῶν ἀλλὰ καὶ Πρόσωπα θεῶν τῶν ὁποίων ἀπέσπασαν τὴν συνεργασία.
Ἀπόλλων: Ἡ εἰσβολὴ Νέων Προσώπων ξεκίνησε μὲ τὴν εἰσβολὴ διακοσίων νέων Προσώπων μὲ προέλευση τὸν μὴ προσβάσιμο ἐπικοινωνιακὰ ἀπὸ μᾶς Κόσμο Αἰθέρα. Ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ Πρόσωπα αὐτῶν τῶν παράτυπων εἰσβολέων πληροφορηθήκαμε ὅτι ἀποφάσισαν νὰ εἰσβάλουν στὸν Κόσμο μας γιατί εἶχαν ἀπογοητευθεῖ γιὰ ἐπιβράδυνση τῆς ἀναμενόμενης θέωσης τους ἀπὸ ἐμπόδια τοῦ κόσμου μας θεῶν καὶ ἡρώων.
Διόνυσος-Ἅδης: Αὐτὴ ἡ ἐπιβράδυνση στὸν ἀναδυόμενο ἐξελικτικὰ Κόσμο μας ἔγινε αἰτία εἰσβολῆς μὲ τὴν ὡς αὐτεξούσια Πρόσωπα, ἐλεύθερη ἐπιλογὴ καὶ πρωτοβουλία τους γιὰ νὰ φροντίσουν τὴν ἄρση τῶν ἐμποδίων ἐπιβράδυνσης τῆς ἐξέλιξης καὶ συνεπῶς ἐπιτάχυνσης τῆς θέωσης τους.
Ἀπόλλων: Οἱ ἴδιοι μᾶς ἐνημέρωσαν ὅτι ἡ ἀνυπομονησία γιὰ θέωση ὁδήγησε διακόσια Πρόσωπα Αἰθέρα στὴν ἀπόφαση νὰ εἰσβάλουν ἀπὸ μονόδρομο ἐξ ὕψους πύλη Ζενὶθ Ἡμέρας τοῦ ἐπικοινωνιακοῦ Αἰθέρα στὸν Ὑφήλιο Πάνω Κόσμο μας. Ἡ Εἰσβολὴ ὡς γεγονὸς προκάλεσε δραματικὲς ἐξελίξεις. Τὰ Πρόσωπα Αἰθέρα μὲ τὴν εἰσβολή τους στὸν Πάνω Ὑφήλιο Κόσμο ἀπόκτησαν μὲ θαυμαστὸ τρόπο αἰθεριο- κοσμικὴ ἐπικοινωνιακὴ ἔνδυση μορφῶν σωμάτων ἀνδρῶν πολὺ πιὸ ἐξελιγμένη ἀπὸ τὴν δική μας, ὡς ἀρρένων ἀθανάτων θεῶν.
Διόνυσος-Ἅδης: Στὴν εἰσβολὴ αὐτὴ τῶν διακοσίων ἀνυπόμονων Προσώπων Αἰθέρα, "Γρήγορων Ἀγγέλων", πρωτοστατοῦσε Πρόσωπο ὀνομαζόμενο, Ραχβέλ.
Ἀπόλλων: Οἱ Γρήγοροι Ἄγγελοι ἔχοντας σώματα ἡρωικῶν Ἀνδρῶν πόθησαν ὄμορφες θνητὲς ἡρωικὲς Ἀντίτισσες (ἀπόγονες Ἂντ) μὲ τὶς ὁποῖες ἀπέκτησαν παιδιὰ Πρόσωπα θνητῶν ἐρωτικῶν Γιγαντιτῶν (Γίγ-Ἂντ) μὲ ἀναστήματα σὰν καὶ αὐτὰ τῶν Γιγάντων.
10400-12-21πΧ. Πολυπροσωπία Ἀτλαντιτῶν ἐπίκτητη Ξενιστῶν Ἀντιτῶν Ἀνήλιου Κάτω Κόσμου,
Διόνυσος-Ἅδης: Τὸ Γεγονὸς τῆς παράτυπης εἰσβολῆς Προσώπων Αἰθέρα, προκάλεσε ἀντιρρόπηση τὴν παράτυπη εἰσβολὴ Προσώπων Ἐρέβους, χωρὶς σωφρονιστικὸ πέρασμα ἀνάδυσης ἀπὸ Χάος.
Ζῆν Ἅδης: Ἀποτέλεσμα τῆς παράλληλης Εἰσβολῆς Ἀντιρρόπησης Προσώπων Ἐρέβους χωρὶς σωφρονιστικὸ πέρασμα μέσα ἀπὸ τὸ Χάος ἦταν ἐπιπτώσεις μὲ ὑπερλογικὰ δραματικὰ φαινόμενα προσβολῶν Προσώπων ἡρωικῶν θνητῶν Ἀντιτῶν στὸν Ἀνήλιο Κάτω Κόσμο.
Διόνυσος-Ἅδης: Τὰ πλούσια σὲ αἰθέριο – ἐρεβώδη χαρίσματα καὶ γνώσεις, Προνομιοῦχα πανέξυπνα ἀλλὰ καὶ παμπόνηρα Πρόσωπα Ἐρέβους σὲ ταξικὴ ἱεραρχία καὶ διαστρωμάτωση ὡς "στρατὸς" εἰσέβαλε ἀπὸ τὴν ἐκ βάθους Πύλη Ναδὶρ Νύχτας στὸν ὑποχθόνιο Ἀνήλιο Κόσμο τοῦ Ἅδη, ἐκτὸς θεογονίας Προσώπων ἀθάνατων θεῶν καὶ θεοτήτων ἀπόκτησης ἐπικοινωνιακῆς σωφρονιστικῆς ἔνδυσης καὶ μορφῆς μας ὡς θεῶν. Ἡ εἰσβολὴ προνομιούχων Προσώπων Ἐρέβους στὸν Ἀνήλιο Ἔσω Κάτω Κόσμο ἄφησε στὸ Ἔρεβος Ἀνούσια Ἄβυσσο...
Ζῆν Ἅδης: Ἡ εἰσβολὴ τῶν Νέων Προσώπων Ἐρέβους ἀντίθετα μὲ τὴν εἰσβολὴ Νέων Προσώπων Αἰθέρα ποὺ μὲ θαυμαστὸ τρόπο ἐνδύθηκαν ἐπικοινωνιακὰ σώματα παρόμοια μὲ τὰ θεϊκὰ δικά μας δὲν ἀπέκτησαν ἐπικοινωνιακὸ αἰθεριο-ὑλικὸ σῶμα συμβατὸ στὸ κοσμικὸ περιβάλλον μας μὲ ἀποτέλεσμα νὰ παραμείνουν ὡς "στοιχειὰ" στοιχειώδους αἰθεριο-ἐρεβώδους ἔνδυσης.
Διόνυσος-Ἅδης: Τὰ Πρόσωπα Ἐρέβους, χωρὶς αἰθεριο-ὑλικὸ σῶμα γιὰ συμβατὴ ἐπικοινωνία στὸν κόσμο μας, μὲ ἄλλα λόγια στοιχειῶδες αἰθεριο- ἐρεβῶδες σῶμα ἀσύμβατο στὴν κοσμικὴ ἐπικοινωνία, ἐπιδίωξαν τρόπους γιὰ κοσμικὴ ἐπικοινωνία τους καὶ ὡς πιὸ πρόσφορη βρῆκαν τὴν ἐπιδίωξη νὰ χρησιμοποιήσουν προϋπάρχοντα ἐπικοινωνιακὰ σώματα θνητῶν ἡρωικῶν Ἀντιτῶν ποὺ ἐπεδίωξαν μὲ κάθε τρόπο νὰ ἀποκτήσουν χρήση γιὰ νὰ δύνανται νὰ μετέχουν στὴν κοσμική τους ἐπικοινωνία.
Ζῆν Ἅδης: Πράγματι, τὰ Πρόσωπα Ἐρέβους ὡς στοιχειὰ κατόρθωσαν καὶ ἀπέκτησαν τελικὰ χρήση σωμάτων γιὰ τὴν κοσμικὴ ἐπικοινωνία μὲ τὴν κατασκήνωση τῶν σὲ ἐπικοινωνιακὰ σώματα Προσώπων Ἡρωικῶν Ἀντιτῶν τοῦ Ἅδη καὶ Κάτω Κόσμου.
Διόνυσος-Ἅδης: Ἔτσι οἱ Ἡρωικὲς Ἀντίτες ἔγιναν ξενιστὲς τῶν Στοιχειῶν, Διαθέτω παλαιοὺς διαλόγους μεταξὺ θνητῶν ἡρωικῶν Ἀντιτῶν Ἅδη ποὺ θὰ ἐπιτρέψουν νὰ ἀντιληφθεῖτε πὼς κατόρθωσαν νὰ ἐγκατασταθοῦν τὰ Πρόσωπα Ἐρέβους ὡς "στοιχειὰ" στοὺς Ἀνθρώπους τοῦ Ἀνήλιου Κάτω Κόσμου ποὺ διαπίστωσα μὲ ἔρευνα πὼς τὰ "στοιχεῖα" ἀπόκτησαν δικαιώματα χρήσης τοῦ ἐπικοινωνιακοῦ κοσμικοῦ σώματος σὲ Πρόσωπα ξενιστῶν τους Ἀντιτῶν.
Ζῆν Ζεύς: Πὼς Παραχώρησαν Δικαιώματα χρήσης τῶν σωμάτων τους;
Διόνυσος-Ἅδης: Παρακολουθήσαμε καὶ καταγράψαμε διαλόγους καὶ ἐνδεικτικὰ σᾶς ἔφερα διάλογο δυὸ ἡρωικῶν Ἀντιτῶν Ἅδη, τοῦ Τρῶα καὶ τοῦ Τεύκρου.
Ζῆν Ζεύς: γιὰ νὰ γίνει κατανοητὸ πὼς οἱ ἡρωικοὶ Ἀντίτες ἐπέτρεψαν νὰ γίνουν ξενιστὲς ἐπικοινωνίας ξένων παράτυπων Προσώπων, ἀκούγοντας Ἀναπαραγωγὴ καταγραφῶν κάποιων Διαλόγων.
Τρῶας: Ἑξάρες ....Δές, εἶπα ἑξάρες καὶ ἦλθαν ἑξάρες ...συνεχῶς ἡ τύχη μὲ εὐνοεῖ ..
Τεῦκρος: Τέλος πάντων ... πάψε νὰ μιλᾶς στὰ ζάρια, Τρῶα, ... μὲ ἐκνεύρισες ....
Τρῶας:Αλήθεια Τεῦκρο, πιστεύεις ὅτι τὰ ζάρια ἔχουν αὐτιὰ καὶ ἀκοῦνε ... ἁπλῶς ἐγώ σου λέγω ὅτι εἶμαι ἁπλᾶ πολὺ τυχερός ...πάρα πολὺ τυχερός ...
Τεῦκρος:Δεν καταλαβαίνω τί εἶναι τύχη καὶ δὲν ξέρω τί συμβαίνει ...
Τρῶας:κερδίζω ... καὶ πάλιν κερδίζω .... Τί τύχη! συνεχῶς κερδίζω ...
Τεῦκρος:Συνεχώς κερδίζεις, Δὲν τρώγεσαι πιά, πολλὲς τυχαῖες συμπτώσεις;
Τρῶας:Με λένε Τρῶα γιατί τρώγω καὶ δὲν τρώγομαι ...
Τεῦκρος:έχω τὴν ἐντύπωση πὼς κάτι σὲ βοηθᾶ, δὲν μπορεῖ αὐτὸ νὰ εἶναι μόνο τύχη
Τρῶας:είσαι σήμερα γιὰ μιὰ ζαριὰ φίλε μου;
Τεῦκρος:Θα σοῦ πῶ, ἀφοῦ Τρῶα πρῶτα μὲ ἀκούσεις. Μετὰ τὴν χθεσινή σου ὑπερβολικὴ τύχη, στὸν ὕπνο μου ὀνειρεύτηκα "σκιές' ποὺ σὲ βοηθοῦσαν χτὲς στὶς τυχερὲς καλὲς ζαριές σου. Μοῦ ζήτησαν ἂν θέλω νὰ ἐπικαλεσθῶ τὰ ὀνόματά τους καὶ μὲ δερματοστιξία ἑνὸς σχήματος ποὺ μοῦ ὑπέδειξαν νὰ ὑπογράψω συμβόλαιο συνεργασίας κατασκήνωσης τῶν στὸ σῶμα μου. Μοῦ εἶπαν ὅτι θὰ κάνουν χρήση τῶν ἐπικοινωνιακῶν αἰσθητηρίων μου γιὰ νὰ ἐπικοινωνοῦν μαζί μου καὶ μὲ τὸν ἔξω κόσμο μὲ ἀντάλλαγμα νὰ μοῦ προσφέρουν ἁπλόχερα τύχη, ὑγεία, μακροημέρευση καὶ εὐημερία ἐξασφαλίζοντας μοῦ εὐδαιμονία ποὺ ὅλοι μας ἐπιθυμοῦμε.
Τρῶας:θα τὰ ἐπικαλεσθεῖς Τεῦκρο καὶ θὰ κάνεις καὶ δερματοστιξία ὡς συμβόλαιο;
Τεῦκρος:Τι ἔχω νὰ χάσω; Εἶμαι ἕτοιμος νὰ ἐκτελέσω τὸ ὑποδειχθὲν μνημόνιο ....
Τρῶας: Καὶ δὲν ἀνησυχεῖς ποὺ μὲ καυτὴ βελόνα θὰ τρυπήσεις τὸ δέρμα μου, στὸ ἀριστερὸ βραχίονα γιὰ νὰ κάνεις τὸ σχέδιο δερματοστιξίας ... ποὺ σοῦ ὑπέδειξαν..
Τεῦκρος: Τί στὸν πόνο μπροστὰ στὰ κάλλη. Θὰ ἐπικαλεσθῶ μάλιστα τὰ ὀνόματα τοὺς γιὰ νὰ "ἐγκατασταθοῦν" στὸ σῶμα μου γιὰ νὰ μοῦ προσφέρουν ὑπηρεσίες .
Τρῶας:Μήπως εἶσαι ἀνόητος ποὺ πιστεύεις σὲ τέτοιες χαζομάρες.
Τεῦκρος: Γιὰ νὰ δοῦμε, ἂς δοκιμάσω τὴν "τύχη" μου.. ποὺ τέλειωσα μὲ τὰ τυπικά .... . Ζητῶ ἑξάρες ...... [ἔρχονται ἑξάρες]
Τρῶας: Ω πράγματι, παράξενο, σὲ ἀκούσανε τὰ Ζάρια!
Τεῦκρος: Συνειδητοποιεῖς Τρῶα ὅτι οἱ "καλὲς" ζαριὲς δὲν εἶναι θέμα τύχης .... .
Τρῶας:Μπα τύχη ἦταν.
Τεῦκρος:εξακολουθούν οἱ Τυχερὲς ζαριές, ... συνεχῶς κερδίζω ....
Τρῶας: Τώρα εἶμαι βέβαιος ὅτι ἔχεις δίκιο Τεῦκρο... πράγματι συνεχῶς κερδίζεις ...
Τεῦκρος: Ναὶ τὰ Πρόσωπα, ἔξυπνα δαιμόνια, μοῦ λένε ὅτι ἁπλᾶ δίδοντας τοὺς ἐπικοινωνιακὲς διευκολύνσεις στὸν κόσμο μπορῶ νὰ εὐημερῶ καὶ νὰ καλοπερνῶ ...
Τρῶας: ἐνδιαφέρον, θὰ τὰ ἐπικαλεσθῶ καὶ ἐγὼ γιὰ νὰ κατασκηνώσουν καὶ σὲ μένα.
Τεῦκρος: Ἐπιπλέον μοῦ λέγουν ὅτι μπορῶ ὡς διαμεσολαβητὴς νὰ φροντίζω ἐπικλήσεις καὶ συμβόλαια νέων Ἀντιτῶν μὲ ἐπικοινωνιακὰ "γυμνὰ" δαιμόνια.
Τρῶας:Ρώτησε πὼς θὰ κατασκηνώσουν στὸ σῶμα μου γιὰ νὰ εὐδαιμονῶ καὶ ἐγώ.
Τεῦκρος:δεν χρειάζεται νὰ ρωτήσω, σὲ ἄκουσαν καὶ θὰ σοῦ ἀπαντήσουν μέσῳ ἐμοῦ.
Δαιμόνια Τεύκρου:.... θὰ σχηματίσεις την ... δερματοστιξία ... ἐπικαλούμενος τὰ ὀνόματα...."γυμνών" ἀδελφῶν μας... θὰ διευκολυνθεῖς μὲ παράλληλη λήψη παραισθησιογόνων, ὅπως "ἐνθεογόνα" φύλλα δάφνης, κισσοῦ, ἀμανίτων, στραμώνιου κά.
Τρῶας:μετά την δερματοστιξία ... καὶ τίς ..... ἐπικλήσεις τῶν ἀδελφῶν.... , μὲ χρήση παραισθησιογόνων φυτῶν.... γιὰ τύχη, ὑγεία καὶ εὐημερία ... δέχομαι νὰ κατασκηνώσουν καὶ νὰ κάνουν χρήση τῶν ἐπικοινωνιακῶν αἰσθήσεων καὶ τῶν ὀργάνων λόγου τοῦ σώματος μοῦ ... μὲ ἀντάλλαγμα τὴν εὐδαιμονία μου.
Δαιμόνια Τρῶα:Μόλις τέλειωσε ἡ δοκιμασία τῶν κοινῶν μας αἰσθητηρίων καὶ ἐπικοινωνιακῶν ὀργάνων μας Τρῶα.
Τρῶας: Ω νοιώθω μούδιασμα στὸ σῶμα, ἀκούω χρώματα βλέπω ἤχους..Δεν θὰ διψῶ δὲν θὰ πεινῶ καὶ θὰ γεύομαι ὅλες τὶς προσωρινὲς χαρὲς τῆς ζωῆς,
Δαιμόνια Τρῶα: Εὖγε Τρῶα, ἀπὸ σήμερα ἐξασφάλισες καλὴ τύχη, ὑγεία καὶ εὐημερία, παραχωρῶντας χρήση στὰ ἐπικοινωνιακὰ ὄργανα τοῦ σώματός σου καὶ σὲ μᾶς.
Πολυπροσωπία καὶ Δαιμονισμός,
Διόνυσος-Ἅδης: Ὅπως ἀντιληφθήκατε μὲ δέλεαρ ἀγαθά, εὐημερίας, μακροημέρευσης, προστασίας ἀπὸ ἀτυχήματα καὶ ἀρρώστιες γιὰ μιὰ "ὑπέροχη" ζωὴ στὸν κόσμο ἦταν οἱ αἰτίες ποὺ δέχτηκαν οἱ Ἀντίτες νὰ φιλοξενήσουν στὸ ἐπικοινωνιακὸ ἡρωικό τους σῶμα Πρόσωπα στοιχειὰ ἐλλιποῦς ἐπικοινωνιακοῦ σώματος στὸν κόσμο μας.
Ζῆν Ἅδης: Ἡ φιλοξενία συγκατοίκησης, συνύπαρξης, συμβίωσης κοινῆς χρήσης τοῦ ἐπικοινωνιακοῦ σώματος δημιουργοῦν στὰ ἀνεπανάληπτα Πρόσωπα τῶν ἡρωικῶν Ἀντιτῶν ἐπήρειες καθοδήγησης ἀπὸ τὰ Πρόσωπα παράτυπους εἰσβολεῖς.
Διόνυσος-Ἅδης: Οἱ εἰσβολεῖς οἰκειοποιοῦνται τὸν ζωτικὸ ἐπικοινωνιακὸ χῶρο στὸν Κόσμο μας. Οἱ Ἀντίτες ἔκτοτε δὲν ἐξουσιάζουν τὰ ἐπικοινωνιακὰ σώματά τους, ποὺ διαφωνοῦν ἀκόμα καὶ μὲ τὸν ἴδιο τόν "ἑαυτό" τους.
Ζῆν Ἅδης: Βεβαιώσαμε, ὅτι τὰ στοιχειὰ Πρόσωπα μὲ προέλευση τὸ ἔρεβος, εἰσέβαλαν στὸν Ἅδη καὶ μὲ δελεαστικὲς προτάσεις ξεγέλασαν τοὺς ἀνεπανάληπτους ἡρωικοὺς Ἀντίτες Ἅδη ποὺ τοὺς ἐκχώρησαν δικαιώματα χρήσης τοῦ θνητοῦ σώματος τους. Ἔτσι τὰ Πρόσωπα Ἐρέβους σταδιακὰ ἀπὸ φιλοξενούμενοι ἔγιναν δυνάστες τῶν ξενιστῶν ἰδιοκτητῶν σώματος, προσπαθῶντας νὰ θέσουν τὰ ἐπικοινωνιακὰ σωματικὰ ὄργανα των κάτω ἀπὸ τὸν ἀπόλυτο ἔλεγχό τους.
Διόνυσος-Ἅδης: Ἔτσι ξεκίνησαν τὰ προβλήματα συγκατοίκησης καὶ συμβίωσης των. Τὰ Πρόσωπα Ἐρέβους ἀκολουθοῦσαν ἕνα δικό τους τρόπο διαχείρισης τοῦ ἐπικοινωνιακοῦ σώματος τῶν ἐκχωρητών.
Ζῆν Ἅδης: Οἱ ξενιστὲς ὁδηγήθηκαν σὲ χώρους τζόγου, στοιχημάτων, λαχείων, καζίνο, χρηματιστηρίου, τοκογλυφίας τραπεζῶν καὶ κερδοσκοπικὲς δραστηριότητες εὔκολων χωρὶς κόπο τρόπων ἐπιβίωσης των. Ἀκόμα καὶ μεὶς οἱ βεβαιωμένα ἀνεπανάληπτοι "μονοπρόσωποι" ἀθάνατοι Ὑπερλογικοὶ θεοὶ ποὺ ἐλέγχουμε τὴν ἐπήρεια "σύμπτωσης, τύχης καὶ θαύματος" ἀδυνατοῦμε νὰ ἐλέγξουμε αὐτὴν τὴν κατάσταση συνύπαρξης τῶν σὲ ξενιστές.
Διόνυσος-Ἅδης:Τα δαιμόνια ἔθεσαν κάτω ἀπὸ τὸν ἔλεγχό τους Ἡρωικοὺς Ἀνθρώπους, ἀσκοῦντες ἐξουσία, πολιτικοὺς καὶ ταγοὺς κάθε μορφῆς ἐξουσίας.
Ζῆν Ἅδης Τὰ δαιμόνια μέσα ἀπὸ ξενιστὲς μιλοῦν ἄγνωστες ἀκατανόητες στοὺς θνητοὺς ἡρωικοὺς Ἀντίτες γλῶσσες καὶ ἐπηρεάζουν τοὺς χώρους φαντασίας, ὀνείρων, ὁραμάτων φαντασιώσεων, ψευδαισθήσεων καὶ παραισθήσεων ποὺ προκαλοῦν δυσαρέσκεια στοὺς ξενιστὲς συγκατοίκους τους.
Διόνυσος-Ἅδης: Τὰ δαιμόνια στοχεύουν στὴν πλήρη κατάκτηση καὶ ἔλεγχο τῶν σωμάτων τῶν ξενιστῶν τους, ἀνεπανάληπτων κυρίαρχων Προσώπων ἡρωικῶν Ἀντιτῶν μὲ ραγδαία αὔξηση τοῦ πληθυσμοῦ τῶν δαιμονισμένων Ἀντιτῶν "ΆτλΑντ" καὶ Γιγαντιτῶν ΑτλΓιγΑντ κάτω ἀπὸ δαιμονικὴ πολυπροσωπία.
Ζῆν Ἅδης Ὑπὸ τὴν ἐπήρεια τῶν δαιμόνων διαταράσσεται ἡ Προσωπικότητα τῶν ἀνεπανάληπτων Προσώπων τῶν Ἀνθρώπων ποὺ ὡς πολυπρόσωποι καταντοῦν εἴτε ἰδιοφυΐες εἴτε παράφρονες, βαριὰ μανιοκαταθλιπτικοὶ καὶ ψυχωτικοὶ ἀσθενεῖς. "Ἀκοῦνε" ἐσωτερικὲς φωνὲς ποὺ τοὺς διατάζουν νὰ ψεύδονται, νὰ κουτσομπολεύουν, νὰ παρατᾶνε τὴν δουλειά τους νὰ βλάπτουν τὸ περιβάλλον τοὺς μέχρι νὰ προβαίνουν ἀκόμα καὶ σὲ φόνους .... Βλάπτουν οἰκογένειά, κατοικίδια, φίλους, γείτονες, καὶ ἄλλους συνανθρώπους μὴ ἐξαιρουμένων καὶ τῶν ἑαυτῶν τους.
Διόνυσος-Ἅδης: Ἐπίσης ἐπηρεάζουν τὸ σῶμα τῶν ξενιστῶν, πρωτίστως τὰ αἰσθητήρια ποὺ προσδίδουν ὑπεραισθήσεις καὶ ὑπερλογική, ἐνῷ οἱ ξενιστὲς καταντοῦν στὴν πραγματικότητα κουφοί, τυφλοὶ καὶ ἄρρωστοι. Ὁ πονηρὸς χαρακτῆρας τους προωθεῖ δυσερμήνευτες ψυχιατρικὲς καταστάσεις μὲ κλοπές, συκοφαντίες, αὐτοκτονίες, δολοφονίες κὰ πράξεις διατάραξης τῆς εἰρηνικῆς συμβίωσης τους.
Ζῆν Ἅδης: Ἐπιπρόσθετα ἐκμεταλλεύτηκαν τὶς διαφορές μας ὡς θεῶν καὶ ἀπόκτησαν ὑποστηρικτὲς ἀπὸ μᾶς τοὺς θεοὺς κυρίως ἀπὸ τὸ ὑποχθόνιο χῶρο.
Διόνυσος-Ἅδης: Τὰ ἀθάνατα δαιμόνια ὡς ξενιστὲς ἐπιβιώνουν σὲ γενιὲς θνητῶν σωμάτων Ἀντιτῶν μὲ δυνατότητες κληρονομικῆς κυριαρχίας τους στὸν κόσμο. Τὶς εἰσβολὲς Ἐρέβους ἀπὸ Ναδὶρ ἀκολούθησε γρήγορη ἐπέκταση τῆς ἐπίκτητης πολυπροσωπίας ἀπὸ τὴν πόλη Ἅδη στὸν εὐρύτερο Κάτω Κόσμο.
10.354-03-21πΧΠολυπροσωπία Ἀτλαντιτῶν κληρονομικὴ Ξενιστῶν Ἀντιτῶν καὶ Γιγαντιτῶν Ὑφηλίου Πάνω Κόσμου,
Ζῆν Ποσειδῶν: Οἱ Πολυπρόσωποι ποὺ ἐγκαταστάθηκαν ἐπίκτητα σὲ ξενιστὲς Πρόσωπα Ἀντιτῶν Ἅδη καὶ Κάτω -Ἔσω Κόσμου πέρασαν τὴν ὑποχθόνια Πύλη σὲ σήραγγες πρὸς περιφερικὲς πύλες τῆς Πόντιας Πύλης καὶ μετέδωσαν τὴν πολυπροσωπία κληρονομικὰ σὲ ἀπογόνους πολυπρόσωπων Ἅδη μὲ Ἀντίτες στὶς πόντιες περιφερικὲς πύλες τοῦ τριφυὴ Ὠκεανοῦ τῆς Πόντιας Πύλης Τηθύος Δικαιοδοσίας μου.
Διόνυσος-Ἅδης: Μετὰ ἀπὸ αὐτὸ γεννήθηκαν πολυπρόσωποι Ἀντίτες σὲ νησιὰ καὶ ἀκτὲς τοῦ θαλασσόκοσμου τῆς Ὠκεάνιας τρίαινας, ὅπως Ποσειδώνια Γαλάζιου Ὠκεανοῦ -Ἀτλαντικοῦ (Ἀτλαντίς), Ἐρυθροῦ Ὠκεανοῦ -Ἰνδικοῦ (Μοῦ) σὲ Ἀφρικὴ καὶ Ἀσία καὶ Κίτρινου Ὠκεανοῦ -Εἰρηνικοῦ (ΛεΜουρία) σὲ Αὐστραλία καὶ νησιὰ Ὠκεανίας. Στὴν κληρονομικὴ μεταβίβαση στοὺς ἀπογόνους ἀντιτὼν ἀρκοῦσαν, τὰ συμβόλαια δερματοστιξίας ποὺ εἶχαν συναφθεῖ καὶ χαραχτεῖ μὲ τοὺς πρόγονους, Ἀντίτες στὸν Ἅδη, ὡς "προπατορικὸ ἁμάρτημα" .
Ζῆν Ζεύς: Ἡ κληρονομικὴ μεταβίβαση τῆς πολυπροσωπίας ἀπὸ τὸν Ἅδη καὶ Ἔσω Ἀνήλιο Κόσμο σὲ ἀπογόνους τοῦ Πόντιου Κόσμου, ἀντιμετωπίστηκε μὲ ἀπόφαση φραγῆς τῶν σηράγγων διέλευσης πρὸς Ἄντεν πόλεις κεντρικῶν πυλῶν.
Διόνυσος-Ἅδης: Πράγματι πόλεις τῶν κεντρικῶν πυλῶν, Πόντια Στύγας Τηθύος, Οὐράνια Φθίας Ὀλύμπου καὶ Χθόνια Θούλης Ἄρκτου μετατράπηκαν σὲ ἀλώβητα Ἄδυτα γιατί ἦταν ἀνέφικτος ὁ ἀποκλεισμὸς τῆς κληρονομικῆς μετάδοσης...
10.000-03-21πΧ. Πρόσωπα Ἡρώων ΣέλλαςΑνθεκτικώναπόγονών θεῶν καὶ Ἀντιτῶν πόλεων κεντρικῶν Ἄντεν,
Ζῆν Ζεύς: Ἡ μεταβίβαση ὡς "προπατορικὸ ἁμάρτημα" πολυπροσωπίας μεταβιβαζόταν κληρονομικὰ σὲ ἀπογόνους πολυπρόσωπων ἀτλαντ μὲ εὐάλωτους ἀντίτες (ἀντ, γιγαντ) στὸν ἐκτὸς ἀδύτων Ὑφήλιο Κόσμο.
Ζῆν Ποσειδῶν: Ἔτσι ἡ πολυπροσωπία ἀπὸ τὸν Ἅδη μεταδόθηκε στὴν Ποσειδωνία.
Ζῆν Ζεύς: Ἄπο τὴν Ποσειδωνία ποὺ μετονόμασαν σὲ Ἀτλαντίδα ἡ πολυπροσωπία μεταβιβάστηκε κληρονομικὰ πρὸς τὸν Ὑφήλιο Κόσμο ἀρχικὰ τῆς Ἑσπερίας Καραϊβικὴς καὶ ἀπὸ ἐκεῖ μεταβιβάστηκε κληρονομικὰ πρὸς Ἀμαζόνιο, Περοῦ, Ἄνδεις μέχρι τὸ κέρατο τῆς Ἀμερικῆς μὲ Ἀνταρκτική, Αὐστραλία καὶ Ἀσία ....
Διόνυσος-Ἅδης: Ἐν τούτοις στὸ ἄδυτο τῆς Θούλης Χθόνιας Πύλης, γεννήθηκαν ἀπόγονοι θεῶν καὶ ἡρωικῶν ἀνθρώπων, Ἥρωες "Σέλλας" ἀπαλλαγμένοι πολυπροσωπίας ἀνθεκτικοὶ στὴν κληρονομικὴ μετάδοσητης πολυπροσωπίας σὲ ἀπογόνους. Ὁ Γιγαντισμὸς καὶ ἡ Πολυπροσωπία μὲ τὴν ἀνάπτυξη γενετικὰ ἀνθεκτικῶν "Ἀντιτῶν" Ἡρώων Σέλλας ΑνθΑντ ἀποτέλεσαν παράγοντα γεννήσεων ἀπογόνων ἀπρόσβλητων "αὐτοκάθαρσης" μὲ πολυπρόσωπους προγόνους.
9.800-09-21πΧ.Τριφυλές(tribes) Ἀντιτών–Γιγαντιτών, Ἀτλαντιτῶν & Σέλλας Ὑφηλίου Κόσμου,
Ἀπόλλων: Σέλλας ΑνθΑντ ἀνθεκτικὰ Πρόσωπα ἡρώων στὸν ὑπέργειο Ὑφήλιο Κόσμο προώθησαν τεῖχος ἀπρόσβλητων "αὐτοκάθαρσης" ἐπιβράδυνση τῆς ἐπέκτασης τῆς κληρονομικῆς πολυπροσωπίας στὸν Ὑφήλιο Κόσμο.
Διόνυσος-Ἅδης: Εὐάλωτοι Ἄντ.ίτες καὶ Γίγ.αντες, Πολυπρόσωποι Ἄτλ-Ἄντ.ίτες καὶ ΑτλΓιγΑντ.ίτες ἐπίκτητα ἢ κληρονομικὰ μὲ Σέλλας ΑνθΑντ.ίτες Ἀνθεκτικοὺς Ἀπογόνους , συγκρότησαν "Τριφυλὲς"(tribes) ἡρωικῶν Ἀνθρώπων Ὑφηλίου Κόσμου. Οἱ "Τριφυλὲς" (tribes) θνητῶν ἡρωικῶν Ἀνθρώπων Ὑφηλίου Κόσμου συγκροτήθηκαν σὲ καθ ὑπεροχὴ Πολυπρόσωπους καὶ σὲ καθ ὑπεροχὴ Σέλλας ἀνθεκτικὰ Πρόσωπα.