Καλώς Ήλθατε.

Προμηθεύς, 

Δεσμώτης στὸν Ἰνδικὸ Καύκασο.

Εὐεργέτης δωρητὴς πυρὸς & λόγου στοὺς ἀνθρώπους, 

Προμηθέας Αλυσοδεμένος και ο Αετός,  πίνακας του Gustave Moreau (1868). Ο Τιτάνας αλυσοδεμένος σε έναν βράχο, γυμνός υποφέροντας, ενώ αετός είναι έτοιμος να καταβροχθίσει το συκώτι του. Το έργο, σώζεται στο Μουσείο Γκουσταβ Μορό στο Παρίσι.

Χαρακτηρίζεται από σκοτεινή και δραματική ατμόσφαιρα της εξέγερσης και της θυσίας που συνδέονται με τον ελληνικό μύθο του Προμηθέα, που τιμωρείται από τον Δία. Εμφάνιση που θυμίζει προφήτη, προτείνοντας μια πιθανή συμβολική ταύτιση με τον Μεσσία.

Ζῆν Ζεύς: Στὴν ἔναρξη αὐτοῦ τοῦ Δωδεκάθεου, ὁ Προμηθέας ζήτησε τὸν λόγο γιὰ νὰ μᾶς ἀποκαλύψει συνταρακτικὰ νέα. Διερωτῶμαι ὅμως τί μπορεῖ νὰ ἀποκαλύψει σὲ ἐμᾶς τοὺς ὑπερλογικοὺς θεοὺς καὶ μάλιστα σὲ ἐμένα τὸν παντογνώστη θεὸ καὶ Ζήνα τοῦ Κόσμου ὅλου.

Προμηθεύς: Ζήνα, θέλω νὰ σᾶς ἀποκαλύψω ἕνα ἀπίστευτο καὶ θεωρῶ ἀληθινὸ γεγονός.

Ζῆν Ζεύς: Πὼς στέκει ἀπίστευτο καὶ ὅπως λὲς ἀληθινὸ γεγονὸς στὴν ὑπερλογικὴ τῶν θεῶν.

Προμηθεύς: Ζήνα σᾶς βεβαιώνω ὅτι εἶναι πέρα γιὰ πέρα ἀληθινό. Σήμερα τὰ ξημερώματα πρὶν ἔλθω στὸ συμβούλιο σας σὲ "ἔκσταση ὁραματίστηκα" ἕνα ἄγνωστο Πρόσωπο, ποὺ μοῦ συστήθηκε Ἀρχάγγελος "Ραφαὲλ" καὶ μὲ θαυμαστὸ τρόπο μὲ μετέφερε σὲ ἕνα κοσμικὸ κῆπο στὸ μέλλον.

Ζῆν Ζεύς: Αὐτὰ ποὺ λὲς Προμηθέα εἶναι ἀνήκουστα καὶ σίγουρα ἀναληθῆ καὶ προϊόντα παράνοιας ποὺ ἀπορῶ πὼς ἐσύ, ἕνας Ὑπερλογικὸς θεὸς τὰ ξεστομίζεις.

Προμηθεύς: Πράγματι Ζήνα εἶναι ἀνήκουστα καὶ ἀπίστευτα ἀκόμα καὶ γιὰ μᾶς τοὺς ὑπερλογικοὺς θεούς. Ἐν τούτοις στὸν κῆπο ποὺ μὲ ξενάγησε ὁ Ἄγγελος Ραφαέλ, τὸν ὁποῖον ὀνόμασε Ἔντεν τῆς Ἐδέμ, μοῦ ἔδειξε παρὰ πολλοὺς Ἀγγέλους, λέγοντάς μου ὅτι αὐτὸν τὸν ἀνεπανάληπτο ἀμίαντο ἄδυτο ἀεὶ κοσμικὸ Κῆπο τῆς Ἐδέμ, ἔκτισε Δημιουργὸς Θεὸς γιὰ νὰ ἐγκαταστήσει ὀργανωμένα ὅλα τὰ Αἰθέρια Πρόσωπα Εἰκόνων Του, τῆς Δημιουργίας Του, ὡς Αἰθέριας οὐσίας Ἀγγέλους, σὲ ἀντιρρόπηση τῶν παράτυπων εἰσβολῶν στὸν Κόσμο ὁρισμένων Αἰθέριας οὐσίας Προσώπων Αἰθέρα καὶ Ἐρέβους. 

Ζῆν Ζεύς: Μὰ σίγουρα ἔχεις παράκρουση ἂν θεωρεῖς ὅτι συμβαίνουν αὐτά;

Προμηθεύς: καὶ ἐγὼ στὴν ἀρχὴ δὲν ἤθελα νὰ τὰ πιστέψω ....

Ζῆν Ζεύς: Δὲν εἶσαι μὲ τὰ καλά σου, ἂν ζητᾶς νὰ τὰ θεωρήσω ἀληθῆ γεγονότα ποὺ συμβαίνουν χωρὶς νὰ τὸ ἔχω πάρει χαμπάρι, παρ' ὅλο ὅτι εἶμαι Πανίσχυρος Παντογνώστης καὶ Ὑπερλογικὸς θεὸς, ὅλων τῶν θεῶν καὶ ὅλου τοῦ Κόσμου τούτου.... 

Προμηθεύς: Γιὰ μένα τὸ ὅραμα ἦταν ἀληθινὸ καὶ Ὁ Δημιουργὸς Θεὸς ἐπέτρεψε τὴν εἴσοδο μου στὸν Ἀεὶ Κῆπο "Ἐδὲμ" Μέλλοντος γιὰ τὰ Πρόσωπα τῶν Ἀγγέλων μὲ ἀγέραστα αἰθέριας οὐσίας παρόμοια μὲ τὰ αἰθεριο-ὑλικὰ ἐπικοινωνιακὰ σώματα τὰ δικά μας.

Ζῆν Ζεύς: Μά, πὼς εἶναι δυνατὸν ὁ πρωτόγονος Φάνης γνώστης τοὺς παρελθόντος νὰ μὴν ἀναφέρεται σὲ αὐτὰ τὰ κατ' ἀρχὴν ἀόρατα Πρόσωπα "θεῶν" τῶν πτερωτῶν Ἀγγέλων τοῦ Μέλλοντος αἰῶνος..και πὼς εἶναι ἀόρατοι ἀπὸ μᾶς τοὺς θεοὺς καὶ μάλιστα ἀπὸ ἐμένα τὸν ὁμολογουμένως Παντογνώστη θεὸ τῶν θεῶν;

Προμηθεύς: Οἱ Ἄγγελοι διαθέτουν σώματα ἀρκετὰ ὑπέρτερα ἀπὸ τὰ δικά μας.

Ζῆν Ζεύς: καὶ Δηλαδὴ τί ἔχουν πιὸ πάνω ἀπὸ μᾶς;

Προμηθεύς: Εἶναι ὁρατοὶ μόνο ὅταν ταξιδεύουν στὸν παροντικὸ Χρονο -Χῶρο.

Ζῆν Ζεύς: Ἀφοῦ δὲν εἶναι ὁρατοὶ σὲ μᾶς πὼς τοὺς εἶδες ἐσύ;

Προμηθεύς: Γιὰ νὰ τοὺς δῶ μὲ μετέφερε ὁ Ἄγγελος Ραφαὲλ στὴν "Ἐδὲμ" τοῦ Μέλλοντος Αἰῶνα, ὅπου γίνονται ὁρατοὶ οἱ Ἄγγελοι ἀπὸ τοὺς εὑρισκόμενους ἐκεῖ. Ἐκτὸς Ἀεὶ Ἐδέμ, δηλαδὴ στὸν Κόσμο μας πρέπει νὰ ταξιδέψουν στὸν παροντικὸ χρονο -χῶρο μας γιὰ νὰ ἐμφανιστοῦν ἂν θέλουν καὶ ἔτσι μόνο τότε μποροῦμε νὰ τοὺς δοῦμε καὶ νὰ ἐπικοινωνήσουμε μαζί τους, ὅπως ἐμφανίστηκε σὲ ἐμένα ὁ Ἀρχάγγελος Ραφαὲλ ποὺ μὲ μετέφερε στὸν Κῆπο τῆς Ἐδέμ .... γιὰ νὰ μπορῶ νὰ βλέπω τοὺς Ἀγγέλους.

Ζῆν Ζεύς: Ἐννοεῖς Προμηθέα ὅτι ἐμεῖς οἱ θεοὶ ποὺ ἡ ὑπερλογική μας ποὺ βλέπουμε καὶ ἐπικοινωνοῦμε μὲ τὰ πάντα δὲν μποροῦμε νὰ βλέπουμε καὶ ἐπικοινωνοῦμε μὲ τὰ Πρόσωπα τῶν Ἀγγέλων.

Προμηθεύς: Προφανῶς δὲν εἶναι δυνατὴ ἡ Ἐπικοινωνία μαζί τους, ὅποτε θέλουμε ἐμεῖς, γιατί εἶναι ἀόρατοι ἔξω ἀπὸ τὸν ἐπικοινωνιακὸ Κῆπο Ἐδὲμ τοῦ Μέλλοντος, ἀπὸ ὅπου ταξιδεύουν καὶ ἐμφανίζονται στὸν Κόσμο μας ὅπου καί ὅποτε αὐτοὶ θέλουν.

*Ἀδάμ, Πρωτόπλαστος Πρόσωπο Εἰκόνα Δημιουργοῦ Θεοῦ, Κήπου Ἐδέμ,

Ζῆν Ζεύς: Προμηθέα, Πιστεύω νὰ μὴν ἔχεις καὶ ἄλλα ἀπίστευτα καὶ κατὰ τὴν γνώμη μου ἀνήκουστα καὶ ὑπερλογικά, αὐτονόητα ἀναληθῆ γιὰ νὰ μᾶς παραπληροφορήσεις. Αὐτὸ ποὺ μὲ βάζει σὲ σκέψεις εἶναι σὲ τί ἀποσκοπεῖς;

Προμηθεύς: Ἔχω νὰ ἀναφέρω ἐπίσης στὸ Δωδεκάθεο Συμβούλιο σας, ὅτι ἀπὸ τὸ ἕνα καὶ μοναδικὸ ταξίδι ἐπίσκεψης μου στὸ μελλοντικὸ Ἀεὶ κῆπο τῆς Ἐδέμ, ὅπου γίνονται ὁρατοὶ Ἄγγελοι, εἶδα καὶ ἔλλογο Πρόσωπο, πρωτόπλαστο ἐλεύθερης βούλησης Ἀθάνατο Ἄνθρωπο, ποὺ ὁ ἄγνωστος σὲ μᾶς Θεός, Δημιουργὸς ἔπλασε. Αὐτὸ τὸ πρωτόπλαστο ἐπικοινωνιακὸ Πρόσωπο Ἀθάνατου Ἀνθρώπου, πλάστηκε μὲ "γενετικὸ ὑλικὸ" Ἡρώων ἔχοντας ὡς ἀποστολὴ "ἐν δυνάμει" νὰ ὑποδεχτεῖ στὸ μέλλον του, τὸ Ἡρωικὸ Γένος θνητῶν Ἀνθρώπων στὸν κῆπο τῆς Ἐδὲμ ὡς Ἀθανάτων. Μετὰ ἀπὸ αὐτὸ τὸ "ζωντανὸ ὅραμα" ἐπέστρεψα στὸν Κόσμο μας.

Ζῆν Ζεύς: Διαπιστώνω Προμηθέα ὅτι ὑπερ -παραλογίζεσαι καὶ ὅτι ἡ Ὑπερλογική σου ὡς θεοῦ, ἔχει βλαφτεῖ μὲ θεϊκὴ παράνοια. Πὼς εἶναι δυνατὸν σὲ ἔκσταση νὰ δέχεσαι ὅτι ὑπάρχει ἄγνωστος θεός, Δημιουργός, ἀνώτερος ἀπὸ ἐμένα, τὸν Ζήνα θεὸ τῶν θεῶν;

Προμηθεύς: Ζήνα σᾶς ἀποκαλύπτω ἁπλῶς μόνο ὅσα εὑρισκόμενος σὲ ἔκσταση ὁραματίστηκα σὲ μελλοντικὸ Ἀεὶ Κῆπο Ἐδὲμ καὶ θεώρησα καθῆκον μου ὅτι πρέπει πάραυτα νὰ σᾶς ἐνημερώσω γιὰ νὰ τὸ γνωρίζετε.

Ζῆν Ζεύς: Εἶσαι σοβαρὸς νὰ λὲς πὼς θὰ ἐνημερώσεις ἐμένα τὸν θεὸ τῶν θεῶν.... Ἐγὼ δὲν ἐνημερώνομαι ἀπὸ κανένα ...Μόνο Ἐγώ σας Ἐνημερώνω ὅλους ...

Προμηθεύς: Πιὸ Συγκεκριμένα ὁ ἄγνωστος μας, Δημιουργὸς Θεός, μὲ ὑλικὸ ποὺ ἔλαβε ἀπὸ τὰ τέσσερα σημεῖα τοῦ ὁρίζοντα τῶν ἡρωικῶν ἀνθρώπων τοῦ Κόσμου μας, ἔπλασε τὸν Πρωτόπλαστο ἀθάνατο Ἄνθρωπο τοῦ Μέλλοντος αἰῶνος τοῦ Ἀεὶ Κήπου τῆς Ἐδέμ.

Ζῆν Ζεύς: Γιὰ νὰ δοῦμε μέχρι ποὺ θὰ τὸ πᾶς, κάνε τὸ πιὸ λιανά.

Προμηθεύς: Πῆρε ὑλικὸ ἀπὸ Ἀνατολή- Εὐφράτη, Δύση- Ἀμαζόνιο, Ἄρκτο- Διόνυσο καὶ Μεσημβρία- Νεῖλο τοῦ Κόσμου καὶ ἔπλασε τὸν πρωτόπλαστο Ἄνθρωπο...

Ζῆν Ζεύς: Προμηθέα ἔλα στὰ συγκαλά σου καὶ σταμάτα νὰ Ὕπερ-παραλογίζεσαι μὲ αὐτὰ τὰ Ὕπερ- παρανοϊκὰ ὁράματα ποὺ προβληματίζομαι πὼς ἔχεις καὶ τὸ θράσος νὰ τὰ ξεστομίζεις.

Προμηθεύς: Ὀνόμασε μάλιστα ὁ Δημιουργὸς Θεὸς τὸν πρωτόπλαστο ἄνθρωπο ΑΔΑΜ, ἀρκτικόλεξο τῶν σημείων τοῦ ὁρίζοντα, Ἄρκτος Δύση Ἀνατολὴ Μεσημβρία, χαρίζοντας μὲ "Πνοή" Του, Εἰκόνα Τοῦ Προσώπου Του Δημιουργίας Του, ὡς Προσώπου Αὐτεξούσιου Ἐλεύθερου Ἐπιλογῶν ....

Ζῆν Ζεύς: Σταμάτα ἐπί τέλους νὰ συνεχίζεις νὰ προσβάλλεις τὴν Ὑπερλογικὴ τῶν θεῶν μὲ αἱρετικὰ καὶ βλάσφημα λόγια ποὺ μὲ ἐξοργίζουν ὅλο καὶ πιὸ πολύ.

Προμηθεύς: Ζήνα, μὲ ὅλη τὴν ἐκτίμησή μου σὲ σᾶς, λέγω ὅτι δὲν παραλογίζομαι καὶ δὲν κρίνω ἂν στέκουν ἢ δὲν στέκουν, στὴν Ὑπερλογική μας, ὡς θεῶν.

Ζῆν Ζεύς: Σκάσε ἐπί τέλους Προμηθέα νὰ ξεστομίζεις συνεχῶς ὕβρεις καὶ βλασφημίες.

Προμηθεύς: Σταματῶ ...ἀλλὰ παρόλα αὐτὰ ἐπιμένω γιατί ἔτσι ἔχουν τὰ πράγματα, ποὺ ξεκάθαρα καὶ ζωντανὰ ὁραματίστηκα καὶ γράφτηκαν στὴν ὑπερλογικὴ μνήμη μου μὲ κάθε λεπτομέρεια γιὰ νὰ τὰ ἀναπολῶ μετὰ τὴν ἐπιστροφή μου ἀπὸ τὸν Κῆπο τῆς Ἐδὲμ τοῦ Μέλλοντος στὸν παρελθοντικὸ Ὑφήλιο Κόσμο μας.

Προμηθεὺς Δεσμώτης στὸν Ἰνδικὸ Καύκασο.

Ζῆν Ζεύς: Οἱ ὕβρεις ποὺ ξεστόμισε ὁ Προμηθεὺς μυθολογῶντας Θεὸ Δημιουργὸ ἀνώτερο ἀπὸ ἐμένα τὸν Ζήνα θεὸ θεῶν, ξεπέρασαν ὅπως ἀντιλαμβάνεστε κάθε ὅριο.

Προμηθεύς: Ὁραματίστηκα Μελλοντικὸ Κῆπο Ἐδὲμ Ἀγγέλων Θεοῦ Δημιουργοῦ.

Ζῆν Ζεύς: Προμηθέα, αὐτὸς ὁ ὁραματισμὸς Θεοῦ Δημιουργοῦ Κήπου Ἐδὲμ Ἀγγέλων καὶ πλάστη Πρωτόπλαστου ἀθάνατου Ἀνθρώπου, Ἀδάμ, συνδυασμένος μὲ τὸ "βλάσφημο" παρελθόν σου, ὡς "κλέφτη" πυρὸς καὶ λόγου τῆς "Ὑπερλογικῆς" θεῶν καὶ "πυροδότη" στοὺς θνητοὺς ἥρωες σὲ καθιστοῦν προδότη ἐσχάτης προδοσίας.

Διόνυσος-Ἅδης: Μὰ Ζήνα γιατί τὸν κατηγορεῖται ὡς προδότη. Ὁ Προμηθέας ὡς εὐγενικὸς πυροδότης στοὺς ἀνθρώπους παρέδωσε τὸ πῦρ καὶ λόγο τῶν θεῶν πράγματι, ἀλλὰ δὲν εἶναι κλοπὴ ἀφοῦ δὲν στερήθηκαν "πυρὸς καὶ λόγου" οἱ θεοί. Μὲ τὴν "πυροδοσία" πυρὸς καὶ λόγου τῶν θεῶν ὁ Ἡρακλῆς καὶ Ἥρωες Ἀργοναῦτες φώτισαν τὶς Ὑποχθόνιες Σήραγγες καὶ ἐλευθέρωσαν ἀπὸ τὸν πραξικοπηματία Τυφῶνα τὴν Ὑποχθόνια Κεντρικὴ Πύλη τὴν ὁποία παρέδωσαν στὸν δικαιοῦχο ἀδελφό σας, τὸν Ζήνα Ἅδη.

Ζῆν Ζεύς: Μά, Διόνυσε, γιατί ἀπολογεῖσαι ἐσὺ γιὰ τὸν Προμηθέα;

Διόνυσος-Ἅδης: Δὲν εἶμαι δικηγόρος του, ἁπλᾶ ἀναφέρω τὶς διαπιστώσεις μου.

Ζῆν Ζεύς: Ὁ Προμηθεὺς παραδίδοντας τὸ "Πῦρ καὶ τὸν Λόγο" τῶν θεῶν στοὺς Ἥρωες τοὺς ἔδωσε δυνατότητα νὰ "βαφτιστοῦν" στὴν ὑποχθόνια πύλη καὶ μὲ χαράγματα ἂν καὶ θνητοὶ νὰ ἀποκτήσουν χαρίσματα θεῶν μνήμης μάθησης καὶ γνώσης λόγου, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ γίνουν ἀντικείμενα ἐγκατάστασης παράτυπων Εἰσβολέων Προσώπων Ἐρέβους. Μὲ ἄλλα λόγια ὁ Προμηθέας εἶναι κύριος ὑπαίτιος τῆς πολυπροσωπίας δαιμονισμοῦ τῶν Προσώπων τῶν θνητῶν ἡρωικῶν Ἀντιτῶν.

Διόνυσος-Ἅδης: Δὲν θεωρεῖται ὅτι ὡς παιδιὰ θεῶν, οἱ Ἄνθρωποι, δικαιωματικὰ πρέπει νὰ εἶναι ἐλεύθεροι στὴν πρόσβαση τῆς μνήμης μάθησης τῆς λογικῆς γνώσης.

Ζῆν Ζεύς: Διόνυσε, δὲν ἀντιλαμβάνεσαι ὅτι ὁ Προμηθέας ἔχει στὸ μυαλό του, νὰ μὲ ξευτελίζει, μὲ ἀπώτερο στόχο νὰ πάρει τὴν ἐξουσία στὸν Θρόνο Ὀλύμπου.

Διόνυσος-Ἅδης: Ζήνα, Γνωρίζω καλὰ τὸν Προμηθέα καὶ ἀποκλείω νὰ θέλει πραξικοπηματικὰ νὰ καταλάβει τὸν Θρόνο σας στὸν Ὄλυμπο.

Ζῆν Ζεύς: Ἔχω τὸ νοῦ μου...Αλλά μὴν εἶσαι τόσο βέβαιος. Κρατάω πισινή... γιὰ νὰ εἶμαι ἥσυχος.

Διόνυσος-Ἅδης: Ζήνα, δὲν ξεχνῶ, ὅτι χωρὶς νὰ τὸ ἐπιδιώκετε, τὸ κάψιμο μὲ κεραυνοὺς τῶν "ἄψυχων" ἐγκαταλειμμένων σωμάτων τῶν δραπετῶν ἀπὸ τὰ Τάρταρα Τιτάνων, ἔγιναν αἰτία νὰ προσβληθοῦν ὅλοι οἱ θεοὶ μὲ χρονο-χωρο- χρωματικὴ γήρανση τῶν ἐπικοινωνιακῶν ἐνδύσεων των ὡς "ἀεὶ νέων" αἰθέριο-ὑλικὰ σώματα ὑπερλογικῶν θεῶν.

Ζῆν Ζεύς: Γιὰ αὐτὸ Διόνυσε δὲν προτίθεμαι, νὰ κάψω καὶ τὸν Προμηθέα, ὅπως θὰ τοῦ ἄξιζε, ἀλλὰ μὲ ἐντολὴ στὸν Ἥφαιστο νὰ τὸν ἁλυσοδέσει χειροπόδαρα μὲ ἄθραυστα "ἀδαμάντινου ἀτσαλιοῦ" δεσμὰ μέχρι νὰ μετανοιώσει καὶ σωφρονιστεῖ. 

Ἥφαιστος: Ἡ Ἐντολή σου Ζήνα εἶναι Διαταγή, ἀκόμα καὶ ἂν δὲν συμφωνῶ.

Ζῆν Ζεύς: Μὲ βλάσφημες ὕβρεις ὁ κόσμος μας, ὡς θεῶν, θὰ καταρρεύσει καὶ αὐτὸ δὲν μπορῶ νὰ τὸ ἐπιτρέψω γιὰ τὸ καλὸ ὅλων τῶν θεῶν. Ἡ ἀπόφασή μου πάρθηκε καὶ δὲν ἀλλάζει, ὁ Προμηθέας θὰ ἁλυσοδεθεῖ ἀπὸ τὸν Ἥφαιστο στὴν Ἄορνο Πέτρα Ἰνδικοῦ Καύκασου γιὰ νὰ μετανοιώσει καὶ σωφρονιστεῖ γιὰ νὰ μὴν βλασφημά.... 

Διόνυσος-Ἅδης: Καὶ πὼς θὰ σωφρονιστεῖ ἁλυσοδεμένος στὴν Ἄορνο Πέτρα στὸν Ἰνδικὸ Καύκασο, ὅπου ὁ ἐγκαταστημένος ἐκεῖ, πτερωτὸς Αἴθων, ἔχει φάει ὅλα τὰ πετούμενα τῆς ἐπικράτειάς του καὶ πεινασμένος κατατρώει ὁτιδήποτε καὶ ἰδίως λιχουδιές, ὅπως τὰ ἥπατα. Αὐτὸ δὲν σημαίνει ὅτι ὁ Αἴθων θὰ καταφάει τὸ ἧπαρ τοῦ Προμηθέα.

Ζῆν Ζεύς: Ναὶ Διόνυσε, σωστὰ τὸ λές, θὰ τρώει τὸ ἧπαρ τοῦ Προμηθέα,

Διόνυσος-Ἅδης: Μὰ Ζήνα, αὐτὸ δὲν εἶναι λόγος, νὰ μὴν ἁλυσοδέσεις, τὸν Προμηθέα;

Ζῆν Ζεύς: Τοὐναντίον αὐτὸς εἶναι λόγος γιὰ νὰ ἁλυσοδεθεῖ ἐκεῖ ὁ Προμηθέας, γιὰ νὰ μὴν μπορεῖ νὰ διώχνει τὸν πτερωτὸ Αἴθωνα καὶ νὰ τοῦ κατατρώει τὸ ἧπαρ του.

Διόνυσος-Ἅδης: καὶ πὼς θὰ σωφρονιστεῖ, ἂν ὁ Αἴθων του καταφάει τὸ ἧπαρ;

Ζῆν Ζεύς: Ὁ Αἴθων θὰ τρώει τὸ ἧπαρ τοῦ Προμηθέα τὴν ἡμέρα, ἄλλα ὅταν θὰ κουρνιάζει, μετὰ τὴν δύση τοῦ ἥλιου, καὶ καθ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς νύχτας, τὸ ἧπαρ τοῦ Προμηθέα, ὡς θεοῦ, θὰ ἀναγεννιέται. Ἔτσι ὁ Προμηθέας θὰ βασανίζεται κάθε μέρα ἀπὸ τὴν ἀνατολὴ μέχρι τὴν δύση τοῦ Ἡλίου, μέχρι νὰ μετανοήσει καὶ νὰ πάψει νὰ βλασφημά, ἀρνούμενος ὅτι προΐσταμαι, ὡς θεὸς θεῶν καὶ ἀνθρώπων. Διόνυσε ὡς ἥρωας ποὺ χαρισματικὰ ἔγινες θεός, δὲν ἔχεις ἀκόμη φορτιστεῖ μὲ τὴν πλήρη Ὑπερλογικὴ τῶν θεῶν, γιὰ νὰ ἀντιληφθεῖς πὼς θὰ πετύχει ὁ θεϊκὸς σωφρονισμὸς τοῦ Προμηθέα.

Διόνυσος-Ἅδης: Ζήνα, σᾶς ζητῶ νὰ τὸ ξανασκεφτεῖτε καὶ νὰ μὴν ἁλυσοδέσετε τὸν Προμηθέα περιμένοντας μέχρι νὰ περάσει ἡ Ὀργή σας ... καὶ ἀλλάξετε γνώμη.

Διάλογοι Μυθιστοριῶν

   Email ἐπικοινωνίας : sandroid153 at gmail.com

Πρέπει νὰ συγχαρῶ τους Δημιουργοὺς του Ἱστοτόπου webnode, γιὰ τὸν θαυμαστὸ Διαδικτυακὸ ἱστότοπο.

Ἐν Δεικταὶῳ Ὑηττοῦ, Ιδαίας Νήσου Τηθύος τῇ 22ῃ Σεπτεμβρίου 2025.  

Μητρόπουλος Θ Στυλιανός, (Metropoulos Th. Stylianos-Metr).

Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε